möte och sen jobb

Nu ska jag till arbetsförmedlingen och sen blir det jobb. Jag måste först prata med Marie-Louise för jag ska skriva lite papper angående min praktik. Sen måste jag skynda mig till jobbet, det brukar komma mycket folk på förmiddagen.

Det går riktigt bra på jobbet! Jag trivs och jag skulle kunna tänka mig att jobba där en längre tid. Alla som jobbar där är riktigt trevliga och jag kommer bra överens med de som jobbar + cheferna.

Peggy gjorde en ny namnskylt till mig,
så att jag skulle passa in lite bättre:


Nu måste jag verkligen göra mig klar, ska vara på AF om en kvart.
Fast det hinner jag, jag är som Blixten när jag cyklar ;) Haha.

Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0