en riktig filmdag

Jag älskar att se film eftersom man då får en inblick i en annan värld. Jag tycker om att välja ut en film för dagen, sätta i den och sedan se den för att kunna drömma mig bort. I mina drömmar så har jag varit överallt - jag har kämpat med Jack Sparrow på ett fartyg, dansat på Titanic och flygit bredvid Happy Potter. Möjligheterna är oändliga, när jag lever i filmvärlden då klarar jag allt.

Idag har det verkligen varit en filmdag.
Queen sized, Ensam hemma, Mitt stora feta grekiska bröllop och Troja - alla dessa filmer har visats/ska visas idag. Jag har redan sett de två första och de var väldigt bra, lite ungdomliga fast med bra budskap.
21.00 är det Troja på tv3 och Mitt stora feta grekiska bröllop på tv4, eftersom jag redan har sett den sistnämnda så ska jag se Troja ikväll. Jag tror att den är riktigt bra och jag vet att Mitt stora feta grekiska bröllop är bra och väldigt underhållande, missa dem inte!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0