nattens dunkla timmar

När tröttheten gör att jag inte förmår att gör något, men vakenheten förhindrar sömn. Då brukar jag lyssna på lugn kärleksmusik och drömma mig bort till bättre platser. Ibland faller det en tår eller två, då verkligheten tränger sig igenom och pulveriserar alla mina lyckodrömmar. Fast så fort jag kan koncentrera tankarna på samma sak, mitt personliga himmelrike, då kommer sömnen alltid lite snabbare.

Här är fyra fantastiska låtar, de får mitt liv att verka lite bättre.
Jag är så tacksam för att musik finns, tänk hur tyst världen annars hade varit .

David Grey - This years love

Håkan Hellström - Vi två, 17 år

Lars Winnerbäck feat Miss Li - Om du lämnade mig nu

Moto Boy - Beat heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0