en riktig TV-kväll


Sitter just nu och tittar på Grey's Anatomy och det är lika bra som vanligt. Just nu faller tårarna ner för kinderna när en känslosam epilog visas. Jag älskar verkligen Grey's Anatomy, jag tycker det påminner lite om Cityakuten som jag jävulskt följde när det gick på tv3. Nu är det Grey's som gäller och jag tycker att det är en liten modernare version av Cityakuten. 
Alla problematiska konflikter, all kärlek, alla sjudomar och vilken kombination då. Ja, jag sitter bänkad framför tv:n varje onsdag för att se ett av mina favoritprogram.

Efter det så är det True Blood som gäller. Allt som har med vampyrer att göra älskar jag. Visst, det är kanske inte en av mina favoritserier men jag ser det ändå. Efter min Twilight-kärlek så har jag öppnat ögonen för allt som har en kombination av vampyrer och kärlek - vilket True Blood har. Dock så är det väldigt mycket sex i serien. Det är ingen serie som jag skulle låta 10-åringar se.


Sen är det Heroes idag igen. Egentligen så förstår jag inte hur jag kan hänga med för jag har inte sett de första två säsongerna, fast det är inte så svårt som jag trodde. Just nu känns det som om jag tycker om att se allt som är overkligt.
Ja ikväll är det verkligen en riktigt TV-kväll. Man myser ner sig i soffan och tänder några värmeljus. Nu ska jag återgå till TV:n.

Adrian Pasdar spelar Nathan Petrelli i Heroes

Hayden Panettiere spelar Claire Bennet i Heroes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0