hemma efter en trevlig fest

Klockan är mycket och jag är trött, sängen väntar på mig - varm och go. Jag ville bara informera om hur trevlig min kväll har varit. Det var riktigt god mat, riktigt underbart sällskap och en eller två minutti (uttalas Mintu men jag säger som det stavas, låter mycket sötare) mindre efter kvällens slut. Riktigt jäkla guddie som Elin hade sagt.

Värdinnan var söt, rolig och höll partyt igång hela tiden även om alla inte var pepp hela tiden. Hon var väldigt duktig och maten hon hade gjort var toppen. Hon hade gjort någon röra som jag ska få receptet till sen, den skulle jag kunna leva på.

En polare hämtade mig och körde mig hem, tack för det!
Nu ska jag sova, sängen väntar och jag är trött och lite halvbakis redan. Imorgon kör vi igen, fast då blir det nog inte en lika hård fest, fast man vet aldrig vad som händer.
Är jag den enda som har festat ikväll?

Kommentarer
Postat av: Elin

det var jätteroligt mika, tack för att du ville komma och för att du var pepp :D <3

2009-10-25 @ 14:34:33
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0