Paramore-besatt

Första gången jag hörde någon låt med Paramore var när jag såg Twilight. Jag tänkte inte så mycket på själva låten just då men efter att ha sett filmen ett antal gånger (tror det är 13 ggr nu) så började jag fundera mer på musiken i filmen. Det slutade med att jag började lyssna på låtarna och sen var jag såld. Mina favoriter på albumet till Twilight är helt klart: Blue foundation - eyes on fire, Robert Pattinson - Never think, Robert Pattinson - Let me sign, Iron and Wine - Flightless bird, American mouth och Paramore - Decode.

Sen började jag lyssna på flera låtar med just Paramore och nu sitter jag och nästan lyssnar sönder dem. Det är tre låtar som jag spelar hela tiden: Decode, Misery Business och I caught myself. De är verkligen skitbra och det är några som jag rekommenderar. Nedan så kommer två av mina favoritlåtar + en cover som de har gjort av Kings of Leon - Use Somebody. Enjoy...

Paramore - Decode

Paramore - Misery Business

Paramore - Use Somebody (cover på Kings of Leons låt)

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Ja, visst är det fint? :D

2009-10-10 @ 16:18:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0