R.I.P Trez

Jag kände henne inte personligen men jag har vänner som gjorde det. Jag vet hur mycket de sörjer denna tragedi just nu, för det är precis vad det är - en tragedi. Att vara på fel plats vid fel tidpunkt kan hända vem som helst men det resulterar oftast inte med mord. Tyvärr så var det just vad som hände nu. Trez West Persson blev tagen från denna värld allt för tidigt och jag beklagar verkligen sorgen för de som är inblandade - familj, vänner och andra som kände Trez.

Jag har förlorat en vän, men det var av naturliga orsaker. Han hade cancer och vi hade tid för att säga farväl medan detta skedde så oväntat och snabbt att ingen hann reflektera över det. I en artikel i Aftonbladet så skriver de att polisen ännu inte har hittat förövaren, men de letar och tror att de snart kommer hitta den som begick detta hemska brott. Nu är det bara att vänta och hoppas på att rättvisan ännu en gång gör att de hittar mördaren.

R.I.P Trez

bild från Aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0