drastisk förändring?

Om jag hade vågat och vetat att det passat mig, då hade jag klippt håret kort. Jag har alltid tyckt om långt hår och när jag var yngre så ville jag att mitt hår skulle gå enda ner till knäna. Nu på senare dar så har jag fastnat för kort och lockigt hår. Jag vet inte varför, jag tycker bara det är så vackert.

Jag funderar på att klippa mig, kanske klippa av tre decimeter eller något. Sist jag var hos frisören så klippte jag av 27cm, det kallar jag en drastisk förändring. Nu vill jag klippa topparna + lite till. Mitt hår känns halvlångt och livlöst. Jag behöver en förändring, fast jag tror dock inte att det hade passat mig. Jag får helt enkelt fortsätta drömma.

Jag hade tänkt mig något i stil med detta som Rihanna har,
fast jag vill ha lockar och lite längre.
Åh, om det hade passat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0