ett vår-måste!


Jag hittade precis denna söta klänning på Modezine.com. Det är en sidan som länkar vidare till andra klädsidor, en praktisk och användbar sida. Denna klänning, eller något liknande, är verkligen ett vår-måste. För mig så är det blommigt som gäller - all the way!
Jag brukar inte följa någon speciell trend och jag köper det som jag tycker är snyggt. Därför har jag en väldigt varierad garderob. Jag tycker om att kombinera plagg som kanske inte är så självklara för varandra. Jag tycker det är extra roligt att klä andra, det finns en charm i det på något sätt.

Jag tycker att alla i alla fall borde ha minst ettt blommigt plagg i sin garderob. Blommig klänning för kvinnor - blommiga kallingar eller ett blommigt skärp för män. Ja, jag tycker om när folk vägar klä sig lite mer vågat. Fast man måste tänka på att man hittar rätt plagg för sig själv. En zebra passar inte i leopardtights!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0