hemma efter en lång dag

Herregud, det känns verkligen inte som om jag har haft en lugn stund. Dock så klagar jag inte eftersom jag tycker om att ha saker att göra - då hinner jag inte tänka så mycket. Denna dag har bestått av att jobba, fika och se på film. En väldigt trevlig dag om jag får säga det själv. Aggiie mötte upp mig utanför Espresso house efter jobbet och jag blir alltid så glad när jag träffar henne. Det är roligt att lyssna på henne när hon pratar för hon pratar alltid med en sådan passion, det kvittar vad det gäller!!

Vi pratade om att åka utomlands i sommar, vilket jag är väldigt pepp då. Några av mina vänner vill utomlands i sommar och därför har jag varit lite smart, för en gångs skull, och bestämt att vi kan alla åka iväg tillsammans. Ju fler man är desto roligare kan det bli! Åh, jag längtar verkligen nu och jag ska spara så mycket jag kan. Två veckor hade varit perfekt, jag vill bara bort från Sverige och speciellt Ystad!

Tack Aggiie för en fantastisk kväll,
det måste vi göra om snart!

Aggiie på Espresso house.

Aggiie tog något kaffe-aktigt & jag tog en liten chai-latte!

Fy fan vad Aggiie kan knäcka nötter ;) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0