inte min dag

Idag är verkligen inte min dag. Förutom febern, yrseln och det faktum att jag måste jobba så känner jag mig extremt stressad. Jag var tvungen att gå till apoteket och hämta ut min medicin, vilket gjorde att min lunch nu har blivit extra liten. Jag hatar verkligen att alla verkar gå till apoteket samtidigt. Fast nu sitter jag här och äter medan jag försöker lugna ner mig lite.

Förhoppningsvis så försvinner förkylningen och febern lite. Ska fika med Linn efter jobbet och vi ska planera för lördag. Då blir det först mys med Linn och sen ska vi festa i Malmö, jag längtar men plånboken börjar snart bli för tunn. Jag måste tänka ekonomiskt, därför ska jag spara så mycket jag kan nu.

Det har hänt en positiv sak idag och det är att jag har pratat med Kerstin - min handledare. Jag sa till henne att min praktik avslutas den 19 februari. Då pratade hon om vad jag ska göra efter det och om jag skulle vilja ha lite ströjobb i bokhandeln. Det betyder att de ringer mig om någon är sjuk, har semester eller något liknande. Jag har nog inte blivit så glad på länge, fy vad jag skulle bli lycklig om jag fick lite jobb här då och då. Så även om jag inte hoppas att folk blir sjuka så vill jag gärna jobba så ofta jag kan. Yes, det kanske börjar vända för mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0