Linn och jag älskar äventyr

En enkel fika blev till en lång pratstund, många planer och en tur till Svarte för att hämta ett SIM-kort - ja man vet aldrig vad jag och Linn hittar på med. Fast vi har alltid lika roligt tillsammans och jag kan ärligt säga att Linn är en av mina bästa vänner - hon är den enda som riktigt förstår hur det är att känna sig extremt nere lite då och då. Jag är väldigt tacksam för att hon finns i mitt liv, jag vet inte riktigt hur jag hade klarat mig utan henne.

Idag har vi börjat planera början av det nya året. För det första så blir det många myskvällar ute hos henne i Svarte. Matlagning, en bra film och trevligt sällskap - det blir inte bättre. Sen ska vi även ut och festa i Malmö en lördag, dagen är nästan spikad. Ja vi har mycket på g nu i januari. Sen har vi funderat på att ta en sista-minuten-resa till sommaren. Det skulle vara skönt att komma iväg lite, kanske Magaluff.

Jag längtar redan och jag vet att det kommer bli hysteriskt roligt, Linn och jag har alltid roligt tillsammans! Nu har jag även fått ur mig lite av det som jag hållit inom mig den sista tiden, allt från killar till familjeproblem. En stor sten har lyfts från mitt bröst och jag kan faktiskt andas ganska fritt nu, det känns mycket bättre!
Så tack till Linn för en fantastisk dag, det ska vi göra om snart!

Linn på Espresso house, shit vad mycket folk där var. Vi hade tur att vi hittade ett bord.

Linn på tåget, hon är helt inne i sin kamera :)

jag skulle kunna sitta där dag ut och dag in enbart för att betrakta den vackra utsikten.

det var riktigt lugnt i Svarte, jag blev helt kär i denna lilla by.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0