Kent

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar igenom Kent's nya album; En plats i solen. Gud vad bra det är! Jag har faktiskt inte varit en så stor fantast av Kent men på sista tiden så har jag börjat se deras stjärnglans. Enda sedan 'Röd' kom ut så har jag älskat dem. Deras sätt att göra musik är som att trycka in ett trubbigt föremål i hjärtat och låta det läka, det gör kanske ont men det behövs.

Nu låter jag helt förvirrad och ingen förstår nog hur jag menar, men så känns det när jag hör låtar som 'Skisser för sommaren', 'Glasäpplen' och andra låtar på det nya albumet.

Jag tycker verkligen att alla borde lyssna på det,
det finns en möjlighet att just en speciell låt får dig att känna något speciellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0