10 sekunder av lycka

Loggade precis in på facebook och till min stora lycka så hade en Twilight-grupp som jag är medlem i postat ett nytt klipp. Enbart 10 sekunder långt, men de 10 sekunderna har gjort min dag. Det var en teaser av trailern till Eclipse, den tredje filmen i serien som kommer på bio till sommaren, och jag är helt förbluffad.

Även om mitt beroende har sänkts från hysteriskt till milt så älskar jag ändå böckerna, filmerna och skådespelarna lika mycket. Jag längtar tills trean kommer på bio, jag vill så jäkla gärna se den. & enligt media så kommer den riktiga trailern släppas imorgon så jag kommer sitta fastklistad på facebook eftersom jag antar att de kommer lägga ut den där.

OMG! I'M SOOO CRAZY AND SOOO HAPPY RIGHT NOW!
and everytime I get happy I start writing in english, I don't know why!
I LOVE ENGLISH TOO & RIGHT NOW I LOVE EVERYBODY!
(ja, lite fjortisvarning på detta inlägget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0