I love my bed!

Idag har verkligen varit en säng-dag. Jag har legat i sängen, ätit frukt och lyssnat på konstig musik. Det kallar jag en riktigt underbar dag. Även om jag känner mig ännu mer slö än när jag vaknade så känns det bra. Jag har behövt denna dagen hemma, hela kroppen reagerar nu på ett positivt sätt - förutom nacken som känns bruten.
Såhär har min dag sett ut:

Nu ska jag hoppa in i duschen, gå med Oden och sen ska jag träffa Emmylie. Vi ska fika och umgås lite, känns som en evighet sedan vi träffades även om vi festade tillsammans i lördags. Det roligaste med hela den situationen var att jag hade sagt att jag inte skulle festa. Jag hade plockat fram mjukiskläder, tagit bort mitt smink och allting. Men sedan började dansmusklerna röra sig och alla fyra kände för att gå ut. Så istället för att se "Fame", som vi hade bestämt, så blev det förfest hemma hos Emmylie och sen gick vi till Kingsan. Jag duschade, sminkade mig, valde kläder, bytte om och packade ner drickan + nödvändiga ID-handlingar i en väska på 30 minuter. Det kallar jag effektivitet!

Ibland blir det väldigt impulsivt men det tycker jag om, även om jag är lite av ett kontrollfreak. Nu ska jag i alla fall återgå till musiken, ta en dusch och sedan gå ut med Oden.
Vi hörs!

Dagens musiktips:
Ke$ha - Blah blah blah
Justice - We are your friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0