börjar bli sjuk

Just nu mår jag riktigt dåligt. Jag har feber, ont i halsen, huvudet och öronen och det känns som om min kropp väger 10 gånger så mycket som jag egentligen gör. Ja, det är nu ett faktum att jag har blivit sjuk. Fy vad jag hatar det, det kan inte komma mer olägligt. Fast imorgon så ska jag stanna hemma från skolan, vi har ändå bara en temadag som jag inte tror att jag kommer missa så mycket på.

Mange kommer några timmar imorgon och ska ta hand om mig, jag vill inte vara ensam när jag är sjuk. Vi ska bara umgås och jag ska tvinga honom att göra honungsvatten till mig - nått får han fan vara bra till ;) Haha, nej jag skämtar bara. Fast jag skulle vilja bli lite omhändertagen :)

Nu blir det lite tv och sen ska jag lägga mig, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0