Datorn har crashat.

Just nu är jag så jäkla arg och ledsen. Min dator har crashat och den går knappt igång alls - så imorgon ska jag till OnOff och köpa en ny för alla pengar jag har. Detta innebär att jag inte kommer kunna leva förrän den 26 februari då jag får mina pengar från CSN. Detta känns riktigt kasst.

Och som om det inte vore jobbigt nog - jag gick till Telenor-butiken där mamma hade köpt datorn men de kunde inte hjälpa mig eftersom det inte står i garantin att de ska hjälpa en om man har fått virus på datorn. Fast det är deras jäkla program som de lagt in på datorn som har gett mig virus. FUCK TELENOR! Funderar starkt på att skicka ett klagomail till dem.

Jag är arg, ledsen och så jäkla besviken på allt och alla nu.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0