frågestund

Jag har i genomsnitt 20 unika läsare per dag. 20 läsare som jag verkligen uppskattar eftersom jag inte riktigt förstår varför ni vill läsa om mitt ack så tråkiga liv. Vet att en del av dessa 20 är vänner, som till viss del känner sig skyldiga att läsa min blogg, medan en del är totala främlingar som jag faktiskt inte vet någonting om.
Hur som helst så har jag beslutat mig för att ha ännu en liten frågestund där vem som helst får fråga precis vad som helst. Det finns ungefär två frågor i hela världen som jag inte skulle svara på(om ni kommer på vilka de är och ställer dem så får ni ett plus i kanten).

Nu har ni er chans att fråga precis vad ni vill, hur jobbiga frågorna än må vara så tänker jag svara på alla. Vänskap, familj, kärlek, sex, hälsa - ja vad vill ni veta?
För något måste ni ju vilja veta. Ni läser min blogg nästan dagligen och jag vet själv att jag kan vara jäkligt kryptisk - ibland förstår inte ens jag vad jag menar.
Sedan hade det varit kul att veta om ni saknar något i min blogg. Jag kanske ska börjar med videoinlägg? Eller lägga ner bloggandet helt? Vad säger ni?

Jag vet att ungefär 10 av de som läser min blogg kommer bara bläddra förbi detta inlägg utan att läsa det, av de resterande 10 så tror jag att ungefär 2 personer kommer ställa vars en fråga. Ni får gärna missbevisa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0