söndag.



Finns inte så mycket att säga just nu. Jag njuter av en väldigt intetsägande söndag.
Mamma jobbar natt vilket innebär att lägenheten är min för kvällen,
det går inte att beskriva i ord hur glad jag är över det. Behöver vara själv ikväll.
Har sovit hela dagen men är fortfarande trött. Trött och sliten. Kroppen orkar inte med.
Ska därför bara se film, sen ska jag lägga mig - har en lång dag framför mig imorgon.
Först läkarbesök, sen jobb och efter det blir det kanske middag hemma hos en vän.
Vi får se hur det blir.
Har ni haft en bra helg förresten? Något spännande som har hänt?

Kommentarer
Postat av: Moster Cilla

Mika vilken underbar bild, har du tagit den, jättefin,kramisar.

Ps Du är duktig på att fota, varför gör du inget med din talang.

2011-07-25 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0