fashion


I fredags så sa en människa något till mig som jag har gått och tänkt på nu i några dagar. Vi satt på tåget, påväg hem från en väldigt trevlig kväll i Malmö, när hon säger: "Mika, jag tycker att du är den mest fashionabla i klassen. Jag blir alltid inspirerad och glad när du kommer till skolan eftersom du alltid är så snyggt klädd. Du har alltid coola kläder som du är skitsnyggg i."
Den kommentaren gjorde min kväll och nu några dagar senare så blir jag lika glad varje gång jag tänker på det. Även om jag inte alltid klär mig på ett snyggt sätt, då jag älskar mjukisbyxor, så gör det mig ändå glad att höra något sådant. Hon som sa det är någon som jag har börjat komma ganska nära, en människa som är genuint underbar och jag är väldigt glad att jag kan kalla henne min vän.
Mitt nya smeknamn som hon har kommit på är Mika "Fashion" Lundblad, kanske roligt om jag själv får säga det. Jag blev varm inombords, en känsla jag inte har känt på länge - den var varmt välkomnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0