vägen mot slutet.

Vart är vi påväg?
Varför går vissa åt ett håll och andra åt ett annat?
Har vi alla en unik väg att vandra?
Eller går vi egentligen alla på samma?
Kommer jag alltid vara den Mika jag är idag?
Eller kommer jag en dag att bli någon helt annan?
Kommer jag någonsin bli lycklig?
Finns det ett fint slut för mig?
Är jag den som får stå över?
Som har hamnat fel i ekvationen?
Glömdes jag när själsfränder skapades?
Är jag uddatalet?
Eller är jag bara udda?

Kommer det någonsin bli min tur att få känna?
Eller planerar passionen och kärleken att aldrig korsa min väg?
När ska magin träffa mig?
Imorgon?
Aldrig?
Kommer mitt huvud någonsin sluta snurra?
Kanske samtidigt som tårarna uppehör att falla varje natt?
När är det min tur att få leva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0