Malmö-dag.





Idag har jag varit i Malmö. Skulle egentligen bara åka in och lämna ett arbete, sen träffa
Vicky för att umgås. Åkte dock in tidigare och det slutade med shopping och en väldigt
mysig fika med Annika. Måste säga att det var en ytterst spontan och trevlig sak.
När Annika åkte hem träffade jag Vicky och då blev det en liten lunch/middag. Vi kom
fram till att vi inte har setts på 1,5 år - helt sjukt om jag själv får säga det. Var verkligen
underbart att träffa henne igen, har saknat henne mer än jag kan beskriva med ord.
Vi lovade varandra att det inte skulle vara så lång tid mellan varje träff, vilket gör att jag
redan nu sitter och planerar inför nästa gång vi ska ses.

Denna dag har varit helt underbar och den avslutas med lite serier och redigering av foto.
Jag hoppas att ni har haft en lika bra dag som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0