att vakna glad

Tycker ni inte det är fantastiskt?
Man ligger i sängen och drömmer, plötsligt ringer klockan och man går upp. När man har satt sig upp i sängen så tänker man efter och man vet inte riktigt varför med man ler. Känslan av glädje finns där fast man vet dock inte varför man mår så bra, man drömde inget speciellt och morgonen har ännu inte börjat. Det känns bara bra, som om något riktigt lyckligt har hänt och man vet inte riktigt om det än.
Har ni någon gång känt så?

Jag kände precis så idag fast skillnaden är att jag vet varför jag är glad. Det är inget som jag känner för att gå in på, vi har alla en privat del i vår hjärna som vi inte vill dela med oss av, fast jag var riktigt glad när jag gick och lade mig. Även om jag har sovit ganska dåligt inatt, hostat som vanligt, så har nog lyckan följt med in i den nya dagen. Jag är väldigt trött men jag kan inte sluta tänka på det som gjorde mig glad igår.

Nu ska jag diska och fortsätta hålla glädjen kvar, det kanske blir svårt eller så är det hur lätt som helst.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det släpper nog snart. Händer idag då? :)

2009-12-08 @ 08:52:02
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0