jag har ingen ork till att träna

Igår gick jag och lade mig väldigt tidigt, anledningen var att jag skulle upp halv sex idag för att gå min morgonpromenad. Jag har inte riktigt varit på topp när det gäller träningen, jag har inte tränat på två veckor, därför tänkte jag börja imorse. Jag gick och lade mig halv nio och klockan ringde första gången halv sex. Fast när jag slog upp ögonen och kände huvudvärken + det faktum att jag inte kunde andas genom näsan så somnade jag om. Jag gick upp åtta istället, kändes mycket bättre.

Min förkylning gör mig väldigt trött och eftersom jag jobbar mellan 09.30-18.30 så är jag väldigt trött när jag kommer hem, jag hinner inte träna. Orken försvinner och det enda jag egentligen kan och orkar göra är att ta det lugnt med bra musik.

Nu börjar ännu en dag och jag hoppas verkligen att orken finns där, annars vet jag inte vad jag gör!

Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0