egen-designade linnen, Emma Damms blogg

Jag har kollat runt lite på olika bloggar och då hittade jag en som går under namnet Emma Damm. Hon skriver om allt möjligt men något som verkligen drog till sig min uppmärksamhet var de egen-designade linnena som hon gör. Hon rita själv på olika linnen som hon köper.

Det finns en massa bra saker med detta men framför allt så tycker jag att:
♦ det finns ingen annan som har ett precis likadant linne som en själv. Det gör att man har något speciellt och då känner man sig även speciell.
♦ man skulle själv kunna välja vilket motiv man hade på sitt linne. Då kan man yttra sina åsikter och sin smak utan att behöva säga något.

Sedan måste jag säga att hon som ritar, Emma Damm, verkligen har talang. Jag önskar verkligen att jag var så duktig. Men det är som man säger: Vi är alla bra på något. Hon är verkligen helt fantastisk på att rita. Jag tycker att sådana personer som verkligen har talanger förtjänar att bli upptäckta, de har något speciellt som ingen annan har vilket gör att de i mina ögon är stjärnor. Så gå gärna in och kolla Emmas blogg för den är verkligen värd att lägga en extra minut på.

Jag hittade ett linne som jag föll för, dels för att det är fint men också för att det är lite komiskt. Om det bara hade gjorts en liten ändring så hade den verkligen varit perfekt för mig. Ändra bara "Starbucks" till "Espresso house" så är det verkligen ett Mika-linne. Eftersom jag fikar nästan varje dag, speciellt på Espresso house, så hade det varit riktigt roligt om jag hade ett sådant linne. Jag kanske ska försöka göra ett eget helt själv? Haha, nej det hade nog bara slutat i katastrof. Det skulle aldrig blir lika fint som bilden nedan - ett mästerverk.
 
tagen från Emma Damms blogg.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det tycker jag, ha en fin söndag :D

2009-10-11 @ 15:32:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0