en riktig shoppingdag

Idag har jag verkligen hunnit med mycket. Mötet gick väldigt bra och jag ska upp där igen i slutet av nästa månad. Då ska jag skriva under papper och liknande, sen prata lite med henne. Hon var väldigt trevlig och hon sa att jag kunde maila om jag hade någon fråga, eller ringa om jag föredrog det. Så det var lyckat.

Efter det gick jag på en shoppingrunda.
Dagens inköp blev:
en svart klänning/tunika på JC
lacktights från Lindex - de på bilden
svart t-shirt med tryck - den på bilden
vitamintabletter
sen hängde jag undan en vinterjacka som jag och mamma ska gå och kolla på imorgon.


Det har verkligen varit en bra dag, även om jag är lite ledsen över min maskeradklädsel. Jag har provat kläderna tillsammans och det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag ser ut som en prostituerad tjockis i det och nu är jag väldigt osäker på vad jag ska ha på mig. Nu har jag ångest igen!

Jag ska till Malmö imorgon med Emmylie så har jag tur så hittar jag något där, men jag hoppas inte på för mycket. I värsta fall så får jag låna min pappas jobbkläder; ett blåställ, motorsågshjälm och stora handskar. Haha, snälla någon som har något annat tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0