home ones more

Nu är jag hemma efter en riktigt trevlig kväll @Emmylies. Det blev riktigt god mat, väldigt många skratt och en del läskiga saker. Jag kan ju bara säga att filmen Exorcisten är inget att leka med - har nog inte skrikigt så mycket på länge. Sedan lovade Stahaijna en liten peepshow men Christin Bale var inte så pepp på det, därför slutade det med en film om överviktiga tjejer som försökte slå ner skinnygirls - alltid lika roligt.

Sängen väntar på mig, ska bara fläta håret och sen är det sömn som gäller. Imorgon är det stan med pappa + fest på kvällen. Jag vet inte vad jag är mest nervös inför; alla nya människor på festen eller min hemska outfit som kommer ge mig ännu sämre självförtroende?
Fast det tänker jag inte på just nu, imorgon är en annan dag och nu ska jag sova.

Tack för ikväll mina små laggzzar!
God natt och sov gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0