spontant möte

Therese hörde precis av sig och frågade om jag ville träffa henne och Emma. Så nu ska jag bara ta på mig skor och jacka, sen bär det av till Espresso house där vi ska ta en chai-latte. Eller jag får se vad jag vill ha, är just nu väldigt hungrig och jag orkar/hinner inte laga till något innan jag ska sticka. Därför blir det kanske en varm macka också - om jag har råd.

Nu måste jag verkligen sticka, är snart sen som vanligt. Jag har funderat på om jag ska ställa fram alla mina klockar tio minuter så att jag kommer i tid någon gång, haha. Bra idé?

Vad ska ni göra en vacker och solig dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Terese

bra ide. alla mina klockor är framställde fem minuter och jag är typ aldrig sen

2009-10-13 @ 20:31:33
URL: http://heimcomputer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0