tatuering

Jag har en väldigt låg smärtgräns, jag är rädd för nålar och jag ångrar mig väldigt lätt. Dock så har jag ändå funderat ett tag på att skaffa en tatuering. Jag har funderat väldigt starkt på två stycket: ett hjärta på insidan av benet och någon form av symbol eller text i nacken vid örat. De måste betyda något för mig annars vet jag att jag kommer ångra det snart igen, vilket är hemskt då man inte kan få bort den igen. Okej, visst kan man få bort den men det kostar pengar, tar tid och det kommer bli ett ärr.

Nedan så är det två bilder på det jag vill ha. Dock så vill jag inte ha en fjäril som på bilden, utan kanske en not eller en text. L-O-V-E eller M-U-S-I-C eftersom det är något väldigt viktigt för mig.
På den andra bilden så vill jag bara ha själva hjärtat, med banderoll och kanske någon blomma runt omkring. I hjärtat så ska där inte så Love utan Pappa. Detta för att pappa är min bästa vän och jag vill gärna göra den tillägnad honom. Han är trots allt den viktigaste personen i mitt liv.

Jag måste fundera lite till, väga för- och nackdelar innan jag bestämmer mig. Fast just nu är jag väldigt sugen, i.a.f på hjärtat. Vi får se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0