varför kan man inte bara ha en "av" och "på" knapp?

Jag vill verkligen vara jättepepp inför kvällen, men jag kan helt enkelt inte. Det ska bli jätteroligt och vi kommer säkert dansa lite smått, men just nu känner jag inte alls för en riktig brakfest. Jag vill bara sitta ner, äta god mat, dricka ett glas vin och se en bra film. Jag vet att det inte riktigt kommer bli så ikväll och det är helt okej, men just nu blir det nog inget 'grand master party' för mig. Jag ska sitta på sidolinjen och se när Matilda och Emmylie slåss om priset över vem som blir fullast.

Nu ska jag börja göra mig klar. Jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag vet inte vilka skor det blir, jag vet inte hur jag ska sminka mig och jag vet inte vilken dricka jag ska ta med mig - fast just nu bryr jag mig inte. Jag tar det som det kommer.

Vad ska alla andra göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Emmylie

det är ju typ det vi ska göra:)

äta gott, kolla film, du behöver ju inte dricka något, jag kan vara full för alla :) just relaxxxx

2009-10-23 @ 16:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0