ont.

Just nu har jag så sjukt ont i halsen. Jag kan knappt svälja eller prata + att jag hostar hela tiden. Detta är kanske inte världens bästa början på denna dag. Nu kan jag inte sticka till gymmet eftersom jag inte kan träna om jag inte kan andas. Så jag får stanna hemma och känna mig lite smått otillräcklig istället.

Just nu vet jag inte alls hur det blir ikväll. Är bjuden på en fest i Helsingborg, en vän pluggar där. Visst vill jag dit på ett sätt, men på flera andra så känns det på ett sätt som inte går att förklara. Jag vet inte ens om min hals klarar av det. Förresten så förstår jag inte varför jag var tvungen att få ont nu. Kände av det redan igår när jag var hemma hos Emmylie, fast det har blivit värre under natten.

Nu ska jag dricka en varm kopp te, tycka synd om mig själv och kanske se en film.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0