Lauren Withrow

Lauren Withrow är en ny inspirationskälla som jag nyligen ramlade över en dag. Hon är fotograf, en väldigt talangfull sådan om jag själv får säga det. På hennes hemsida så finns det många vackra och riktigt coola foto som hon har tagit. Vissa är photoshopade, men många är helt hennes förtjänst enbart.

Dessa nedan är några av mina favoriter, speciellt den nästlängst ner. Den känns så fri och avslappnad, som om allt är möjligt även om det som finns bakom horisonten kan förstöra all ens frihet. Den påminner om musik, en vacker melodi som blandas med vackra ord en ensam sommarnatt.
Den sista får mig att tänka på Alice i Underlandet. Den är lite sockersöt men ändå inte - den känns väldigt speciell.

Vad tycker ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0