själ, lugn & Norah Jones

Jag ligger i sängen, blundar och jag bara följer med i rythmen. Jag blir lugn och kan tänka klart, musiken ger mig ro. Just nu skulle jag kunna göra nästan vad som helst för att få se Norah Jones live. En lugn konsert där man sitter ner, tar ett glas vin och bara lyssnar på magiken i musiken. Ja, jag behöver rogivning och det är precis vad hennes låtar gör - jag blir någon annan, någon bättre i tre minuter åt gången.

Mina två favoriter med henne är de nedan. De skapar doften av nyklippt gräs, smaken av nygjord äpplepaj och ljudet av vågorna som slår mot bryggan. Jag gungar med och följer strömmen, jag råder er att göra desamma.
  
Come away with me

Sunrise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0