jag vill bara blunda och somna

Herregud, kan man verkligen vara såhär trött?!
Ja, det kan man! Jag kan knappt hålla mina ögon öppna och enbart tanken på att gå ut i denna kylan får hela kroppen att skaka - jag vill stanna hemma idag. Fast det är i och för sig bättre väder idag än igår, igår föll snön likt stora bollar av bomull. Jag tycker att snö kan vara riktigt vackert, men inte om jag måste ut och gå i det.

Inatt har jag fått ungefär sex timmars sömn, för en del är det kanske mycket men för mig så är det lite eftersom jag nästan inte sovit alls resten av dagarna denna vecka. Det måste bli en förbättring på den fronten, jag behöver min skönhetssömn.

Idag ska jag i alla fall träffa Aggiie, så jag har något roligt att se fram emot. Vi ska fika efter jobbet och prata om allt som hänt sedan vi sist sågs. Det ska bli mysigt att träffa min fru igen, ja vi är gifta på facebook så hon är min fru ;) Haha, vilken dålig humor man kan ha ibland. Fast det är sådana saker som får mig att kämpa igenom vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0