kort dag på jobbet.

Eftersom det är en röd dag imorgon så stängde vi lite tidigare idag. Klockan tre låstes dörren och kassan räknades. Det var faktiskt skönt att sluta lite tidigare idag, jag har bara sovit ungefär tjugo minuter inatt - det är inte lätt när man har mycket att tänka på. Därför ska jag lägga mig en liten stund nu och vila. Jag tänkte läsa lite också, måste hitta en ny bok att börja på.

Det finns bara en negativ sak med att jobba i en bokhandel - man hittar minst tre böcker man vill ha varje dag. Idag har jag hittat fyra, men jag har inte köpt dem. Jag måste vänta tills jag har läst ut alla andra först. Förutom att det inte är ekonomisk bra att köpa tre böcker om dagen så finns det heller inget utrymme för dem tillslut. Just nu har jag tre staplar böcker på mitt skrivbord för min bokhylla är redan överfull. Jag måste ta ner en till bokhylla från vinden snart - fast jag har inte plats för den på mitt rum.

Ja, problem och åter problem. Nu ska jag glömma det och vila lite.

Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0