precis kommit hem

Nu har jag precis kommit hem från Therese, vi hade myskväll med film och prat. Det har varit lika trevligt som vanligt, även om cykelturen hem kanske inte var så optimal - jag har aldrig frysit så mycket i hela mitt liv. Jag är inte van vid kyla och det känner jag i hela kroppen, jag trodde seriöst att mina fingrar skulle frysa till is. Fast nu ligger jag i sängen och myser ner mig under täcket!

Idag har verkligen varit en konstig dag, allt från planerade besök till saknad. Det jag har saknat mest är våren, alla fester och umgänget + mitt långa hår som jag älskade. Därför har jag tänkt mycket på tiden innan jag tog studenten. På alla skratt, dansstunder, prat och samhörigheten - det var den bästa tiden i mitt liv.

Nu ska jag fundera lite på saker som jag inte vill prata om just nu,
god natt och sov gott!

Hennys 19:års fest.

Kommentarer
Postat av: Henny

20 års fest blir de oxå ;)

2010-01-03 @ 16:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0