världens roligaste sida

Jag har precis hitta en sida, FelSms, och jag måste säga att det är riktigt underhållande att läsa en del av dem. Ibland förstår jag inte vad folk tänker - hur kan man skicka så fel? Själva sidan innehåller sms som folk har skickat fel. Det kan vara allt från att en man skickar till sin fru istället för älskarinnan, eller att killen skickar ett kåtsms till sin mamma istället för tjejen.

Ja, det är riktigt roligt att läsa och ibland känns det verkligen som om vissa inte har någonting bakom pannbenet.
Exempel:
Till: Dåvarande pojkvän, nu ex
Sms: Hade sex med Erik idag.. Kände aldrig när han var inne ens! Han har så jävla liten! Får väl köpa en dildo.. hahaha ;)
Svar: Inget
Förklaring: Han ringde och samtalet avslutades med "radera mitt nummer och ring mig aldrig igen"

Fast ibland kan det vara riktigt sött, om det nu blir fel fast på rätt sätt.
Exempel:
Till: Killen som jag dejtade
Sms: Det pirrar i magen och jag faller för honom, nu är det kört... han känner säkert inte som jag
Svar: Hoppas du menar mig ;) För jag har fallit för dig pladask!
Förklaring: Såhär va det att vi hade träffats ett tag och jag började verkligen få känslor för honom så jag skickade ett mess till en kompis men som hamnade hos killen som jag dejtade istället, först blev det ju sååå pinsamt men sedan efter hans svar så blev jag världens lyckligaste tjej!!!

Har ni skickat fel någon gång? :)
Tack gode gud så kan jag säga att jag aldrig har gjort det, bara en gång med vilje. Det är en väldigt komplicerat historia men den slutade bra. Annars så har jag haft turen att inte skicka fel, fast jag är en sådan människa som trippelkollar att allt är rätt innan jag skickar det - just för att undvika att göra fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0