en trevlig kväll

Nu har jag precis kommit hem efter en väldigt trevlig kväll. Först blev det god mat på Skogshyddan, jag och Tingbacke tog vars en pastarätt med kyckling medan Lukas och Linn höll sig till kött. Jag måste säga att maten var så sjukt god, jag har inte ätit så gott på kanske tre månader. Så det var verkligen ett plus.

Efter maten så gick vi ut till Jakten och spelade minigolf. I början gick det riktigt dåligt för mig eftersom jag inte var van vid det, men efter några hål så gick det bra. Jag gjorde till och med en hole in one :)
Det slutade med att jag vann!! Haha, inte för att vara den som är den men fan vad bra jag är! Nej men skämt åt sido, alla spelade bra och jag skrattade hela tiden.

Enda nackdelen med hela kvällen var att vi inte riktigt hade koll på tiden. Helt plötsligt fick vi bråttom eftersom Tingbacke skulle med tåget, så vi sprang nästan till stationen. Dock så missade han ändå tåget så han fick ringa sin pappa. Fast han kom hem tillslut eftersom hans pappa kunde hämta honom. Linn, Lukas och jag hade följe hem och nu ska jag snart lägga mig. Ska upp åtta imorgon och tvätta!

Kan även säga att morgondagen kommer bli bra eftersom jag ska se Eclipse och sen kanske gå ut och äta med Emmylie. På fredag ska jag ligga på stranden hela dagen och på lördag får vi se vad som händer :)

Sov gott & dröm sött mina söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0