Planering

Just nu är det ganska mycket som pågår. Förutom min/vår långvariga planering angående min födelsedag den 31 juli så är det lite annat som händer innan dess. Även om jag egentligen inte hade byggt upp några planer så har det på mystiskt vis gått från tankar till verklighet. Just nu vet jag inte ens om det jag har planerat blir av, men man kan ju alltid hoppas.

Om det är fint väder på fredag så ska kanske jag, Aggiie och Emmylie grilla på Aggiie tak. Det låter kanske konstigt men Angelica har försäkrat mig om att utsikten är to die for. Så nu håller vi tummarna för att solen skiner ner på oss på fredag, lite moln går också bra även om regn hade förstört allt. Det ska bli skönt att bara har en lugn kväll med två av de bästa. En lugn kväll som avslutas med tåget hem på kvällen/natten. Det kommer bli festligt utan själva festen. Riktigt mys!

På lördag får vi se vad som händer. Just nu smids planer som kanske kommer bli riktigt underbara. Det är lite prat om fest i Köpenhamn, något som jag personligen ser fram emot. Det blir jag och Linn + en del boys som drar dit för att se vad Danmark har att erbjuda. Enda hindret är pengar, men om jag kan dra i lite trådar så är ingenting omöjligt! Jag hoppas på det bästa!

Sedan är det lite mer som ska planeras, men det orkar jag inte gå in på nu. Just nu är det bara kvällen som står i fokus. IFK Ystad ska spela och det är klart att pappa och jag ska ner till IP och se den. Förhoppningvis så slutar det regna tills dess, himlen öppnade sig precis och även om jag älskar ljudet av regn är det inte lika roligt att se på fotboll när man är dyngsur. Så vi håller tummarna...

Köpenhamn

weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0