tre favoriter

Jag har valt ut tre av min favoritfoto som jag själv har tagit och jag skulle uppskatta om alla som läser min blogg kommenterar och skriver vilken ni tycker är finast/bäst. Jag tänker nämligen förstora en av dem och sätta upp den på väggen.

Så välj en!
Ni kan vara anonyma, ni behöver inte ens säga varför vi valde den som ni nu väljer.
Jag uppskattar varje kommentar så extremt mycket!
Tack på förhand.

1. Småbåtshamnen i Ystad

2. Minns tyvärr inte vart jag har tagit denna, tror det någonstans på kustvägen.

3. Stranden i Svarte


Kommentarer
Postat av: Linn

jag tycker den första, småbåtshamnen! :) SKIT FIN!

2010-06-08 @ 19:54:16
Postat av: sofie

Småbåtshamnen :) Gillade motivet skarpt, men ljuset var även bäst i den :)

2010-06-08 @ 21:57:09
Postat av: Anonym

småbåtshamnen

2010-06-09 @ 15:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0