helt lost in the blåst

Jag har inte alls varit på humör. Jag har varit så sjukt irriterad hela dagen och jag vet inte riktigt varför. Eller till viss del vet jag vad det beror på, men snart har jag löst det för det bättre. Jag har till och med kommit på en plan idag för hur min framtid kommer se ut. Jag trivs med valen jag nu har gjort även om jag är så sjukt nervös. Jag har svårt för att prata med nya människor, men en ny tid innebär förändring. Nu måste jag bara fullfölja mina planer också!

Kan även säga att jag läst ut en bok som verkligen berörde enda in i ryggmärgen. En hemskt och antagligen väldigt verklighetsbaserad bok. Kanske inte just från författarens perspektiv men den handlar om något som händer fler och fler ungdomar i dagens samhälle. Mer om just den boken kommer senare :)

Nu ska jag fortsätta se på CSI och sen ska jag nog skriva lite, det verkar som om jag bara vill skriva dygnet runt. Det är både befriande och lite krävande att kväva idéer när man gör något annat.

kiss me, make me forget every bad memory.
save me, love me like nobody else have.
make me feel again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0