New Moon kom med posten!

Jag blev överlycklig när jag kom hem precis och såg att det var ett paket till mig från CDON.com. Det visade sig att det var New Moon, filmen jag förbeställde för minst två månader sen. Jag är så sjukt lycklig nu, har verkligen väntat på den!!

Så nu vet jag vad jag ska göra resten av dagen. Jag ska avnjuta snygga vampyrer, starka varulvar och en magisk kärlekshistoria. Jag är totalt och hopplöst kär i Edward Cullen, mannen som är min fantasi-drömman. I mina drömmar säger jag aldrig nej till honom, världens snyggaste och mest kärleksfulla vampyr. Jag vet att han inte är verkligen, men jag drömmer ändå om en framtid med honom - ibland får man drömma absurda saker.

Såhär ser fodralet & omslaget på filmen ut:


Åh, jag är så lycklig!! Ingen förstår hur mycket jag älskar allt som har med Twilight att göra. Böckerna är så känslosamma att jag gråter varje gång jag läser dem, filmerna är inte lika bra men de förverkligar mina inre bilder av händelserna och karaktärerna, alla i filmen är så sjukt snygga och framför allt så får böckerna och filmerna mig att känna något. RIGHT NOW I'M A VERY HAPPY GIRL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0