promenad i solen

Idag har jag bara varit med mig själv. Jag har gått två långpromenader, en med Oden och en helt ensam. Idag har verkligen varit en sådan dag då jag inte har velat ligga i sängen och läsa. De första solstrålarna träffade mig redan när jag vaknade och redan då kände jag att det skulle bli en bra dag.

Jag har tagit en del foto på stranden och allt annat som har flygit förbi mig idag. Tyvärr hittar jag inte sladden så kan jag koppla in den i datorn, men jag ska leta lite till nu. Så fort jag hittar den så tänkte jag lägga in några av fotona här på bloggen. De blev inte alls bra men det är känslan som räknas och jag känner både värmen och kylan när jag tittar på dem.

Någon mer än jag som njutit av den första vårsolen idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0