säg nej till alkohol!

Jag ska aldrig dricka alkohol igen! Det är ett som är säkert, det blev för mycket igår. Jag känner hur minnesluckorna tar över och jag kan inte hålla isär verklighet och fantasi. Jag vill inte ens veta vad som hände igår!

Nej, nu glömmer jag gårdagen - även om kroppen nästan tar död på mig. Jag har stressat hela morgonen eftersom jag tappade min mobil igår på Kings Head. Fast min lilla ängel Emmylie hade fått tag på den igen så nu behöver jag inte oroa mig för det. Ringde mobilen imorse och när Emmylie svarade så började jag gråta av lättnad. Herregud, jag trodde verkligen att jag hade förlorat ännu en mobil.

Nu ska jag äta lite frukost om jag kan, sen ska jag fika med Emmylie senare. I eftermiddag är det handboll med pappa som gäller. Jag hoppas bara att jag fortfarande lever ikväll!

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0