världens sjukaste dröm!!

Inatt hade jag världens sjukaste dröm, den var så klar att jag skulle kunna beskriva varenda sekund. Fast eftersom den var ganska privat på vissa ställen så är det något jag undviker. Fast den handlade om att jag hade fest hemma hos mig. Det var jag och några kompisar som satt på mitt rum, sen hade vi även bjudit dit fyra handbollsspelare - sen spårade det ut. Tillslut kunde jag knappt stå, jag hade umgåtts med för många människor och min bror var där + mina grannar. Jag försökte städa upp i köket och sedan fick jag en blackout. Vaknar dagen efter(i drömmen) och då är Emmylie där och berätta för mig allt jag sagt, jag skäms efteråt!

När jag vaknade var jag förvånad över hur verkligt det kändes. Varje smak var så levande att jag trodde jag var vaken. Jag kan fortfarande känna smakerna på min tunga, bland annat efter en lite saltare mix någon gång i drömmen. Jag kommer inte glömma denna drömmen i första taget, den var läskig, rolig och helt sjuk.

Största delen av drömmen spenderades i bakgrunden på detta foto:


Kommentarer
Postat av: E M A

okej va kul :D

vad gör ¨dudå

2010-03-23 @ 11:17:52
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Emmylie

hahahahahaha alltså du & dina drömmar mika!!! :D

2010-03-23 @ 11:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0