i lördags, en partynatt!

Idag(igår eftersom klockan är efter 00.00) fyller Matilda 20år, grattis till henne! Fast eftersom ingen var så pepp på att festa en måndag så firade vi henne i lördags, som jag har nämt i tidigare inlägg. Det blev precis vad jag hade förväntat mig och så mycket mer. Vi umgicks, drack goda drinkar, flummade och sedan dansade vi enda in på småtimmarna. Jag kan inte säga att jag minns precis allt, men jag minns det viktiga och det är att jag hade en fantastisk kväll med mina absolut bästa vänner. Tack till alla som gjorde kvällen och natten så perfekt, ni är verkligen guld värda♥

Det roligaste på kvällen var när en kille som jag känner indirekt började prata med mig. Helt plötsligt säger han till mig; "Ja, men det är ju du som har en tvillingsyster och åtta katter." Jag blev lite förvirrad och försökte förklara för honom att han hade fel, men han trodde inte på mig. Jaja, han får skylla sig själv - roligt var det i alla fall.
Jag fick en äcklig orginalburgare på Max vilket betyder att jag antagligen aldrig mer kommer äta deras hamburgare. Jag dansade till låtar som jag inte minns på bar á bar. Och jag dansade hela vägen hem till sängen där jag däckade efter att jag hade pratat lite med folk på msn. Ja en väldigt lyckad kväll om jag själv får säga det!

En hel del foto togs och här kommer två som min kära vän Terese tog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0