Idol 2010

Igår blev det Idol för min del, för första gången på väldigt länge. Jag har inte riktigt varit så insatt i det eftersom jag inte riktigt har haft tid att se på det varje fredagskväll. Fast igår såg jag det hemma hos Emmylie och jag kan säga direkt att mina två favoriter, som jag hade redan från första gången jag såg dem, är precis lika bra. Tyvärr åkte Linnea ut igår, något som jag inte riktigt kan förstå eftersom jag inte tycker Minna(eller vad fan hon nu heter) inte platsar i Idol - hon är inte bra!

Två av låtarna gick rakt in i hjärtat på mig, speciellt den nedan av Linnea. De är så bra, så jäkla bra. Om inget bolag vill skriva kontrakt med henne nu när hon är utslagen så är de dumma i huvudet - hon kommer bli stor, riktigt stor.

Linnea Henriksson - Crazy in love
bättre än orginalet!

Olle Hedberg - Fix you
han borde vinna, han ska vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0