gief me.

Sedan jag köpte min systemkamera(Canon EOS 1000D) så har jag blivit helt besatt av kameror och fotografering. Jag vet inte riktigt hur det kunde bli såhär men jag tror att nu när jag äntligen tog slag i saken och köpte en systemkamera(som jag velat ha i fyra år) så släppte någon sorts barriär i hjärnan.
Eftersom jag verkligen älskar att fotografera, speciellt natur och människor, så gör det att jag vill testa olika ljussättningar, miljöer, objektiv etc.

Just nu skulle jag väldigt gärna vilja ha dessa tre sakerna nedan; en analog kamera, en gammaldags polaroidkamera och ett fisheye-objektiv som gör att fotona blir som det tredje fotot nedan. Jag önskar att jag hade en väldigt rik och nära vän som hade kunnat köpa dessa till mig - "bara för att jag är en så bra vän". Eller att någon hade hittat dessa till mig för en billig peng så jag själv hade kunnat köpa dem. Haha, det hade varit något det. Just nu kan jag bara drömma vidare, men innan detta året är slut så ska jag äga dessa tre saker - det kan jag nästan lova er!



weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0