Malmö

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna sakna en stad så mycket som jag brukar sakna Ystad när jag är bortrest. Fast när jag gick på stan i Malmö igår så insåg jag hur mycket jag faktiskt har saknat den staden. Det kändes tryggt och hemtrevligt - lite som mitt andra hem.
Jag trodde aldrig att jag skulle börja älska Malmö så mycket som jag faktiskt gör. Det är en stor stad men tillräckligt liten för att jag ska känna igen mig på många av gatorna. Nu börjar jag förstå varför många jag känner vill bo i Malmö - även jag börjar fundera på det.
Igår tog jag några foto på Gustav Adolfs-torg. Det var riktigt vackert när det var mörkt ute och en massa lampor i träden. Ja, Malmö är en riktigt vacker stad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0