old times

Det finns en positiv sak med att sitta vid min reservdator och det är att jag precis har hittat en skattkammare av bilder som jag knappt visste att jag hade. Det är från gamla fester, födelsedagar, fikor och en massa annat - bilder som jag trodde jag hade tagit bort/slarvat bort. Nedan har ni några favoriter - måste dock påstå att min absoluta favorit är den längst ner. Emmylie & jag = fylletjajorna!

För över ett år sedan; Jag, Emmylie & Stahaijna festade.
+ shottade hos sötaste Tobbe i baren.



En julkväll som kommer gå under"porrbelysningskvällen"

Första gången jag var hemma hos Emmylie själv.

Star Wars-kvällen. Chewbacca, Darth Vader & Jabba da Hutt - internt.

För lite mer än ett år sedan - Emmylie & jag chillar på Espresso house.

Stephanie & Oscar - en julnatt på Max.

Detta foto summerar studentveckan ganska bra, helt sinnes.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha vilka bilder!

gillar att mina bröst är som en egen person på andra bilden. GUTT :D

2011-01-30 @ 21:12:53
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0